אולי פה יוכלו לעזור לי.. אני מקבלת קצבת אזרח ותיק, גרתי באמריקה 12 שנה בעקבות בעלי , כמובן ששולם גם שם כחוק עליו ועלי ביטוח לאומי. האם אני רשאית לתבוע בנוסף גם קצבת אזרח ותיק (קצבת זקנה) מארצות הברית?
מומלץ לפנות לעו"ד/רו"ח שבקי בביטוח לאומי בארה"ב
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד ורו"ח אבידור לפיד
055-4532967
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

אין צורך לבצע גילוי מרצון שלא ימכרו לך מה שאתה לא צריך. ראשית יש לבחון שאתה באמת עונה להגדרת תושב חוזר לאחר מכן צריך לתכנן את הדיווח לא רק מול רשות המיסים אלא גם מול הבנקים מכתב מלווה עם אסמכתאות ש...
המשך תשובה