שלום רב, אני חי בחו"ל עם אשתי כבר שנתיים וחצי, ללא ילדים. 1. האם כסף שאעביר בהעברה בנקאית מחו"ל לחשבון שלי בארץ או לחשבון של המשפחה שלי יהיה חייב במס? 2. האם כעת אני נחשב תושב חוץ? אם לא, מה צריך לעשות או כמה זמן צריך לעבור בשביל שאהיה תושב חוץ? תודה.
1. לא חייב במס
2. תלוי ב- 2 חזקות הכמותיות ובמבחן המהותי שהוא העיקרי.
בשל מגבלת הפורום ומחסור בעובדות לא ניתן להרחיב בנדון.
מומלץ לקבל ייעוץ ממומחה
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד ורו"ח אבידור לפיד
055-4532967
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

ככל ואת מקבלת פנסיה ממעסיק ישראלי מנוכה דמי הביטוח הלאומי במקור. אין צורך לשלם מס/דמי ביטוח לאומי נוסף. מכיוון שהגעת לגיל מתקדם של פרישה לא ישללו ממך את זכויותיך מוזמנת לפנות לכל שאלה...
המשך תשובה