שלום, אני עולה חדשה, בעלי אזרח ותיק שנולד בישראל. יש לי הכנסות פסיביות מחשבון בנק בחו"ל, האם מגיע לי פטור ממס או שבגלל שנישאתי הפטור מבוטל?
מגיע לך פטור מהכנסות פסיביות מחשבון בנק בחו"ל, כל עוד מדובר בכספים שנוצרו לפני עלייתך לישראל.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד ורו"ח אבידור לפיד
055-4532967
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

במתנה מקרוב אשר מתגורר בחו"ל ומעוניין להעביר כספים לישראל יש ראשית ליידע את הבנק כדי שלא יחסום את העברה. בצורה הכי פשוטה להתקשר לבנק או לפקיד וליידע אותו שאתה צפוי לקבל סכום על סך של___ ש"ח או דולר....
המשך תשובה