היי, אני עוברת לצרפת במסגרת רילוקיישן של בן הזוג, אני כיום עובדת שכירה עבור חברה ישראלית, אבל אני עובדת מביתי ומגיעה רק פעם בשבועיים לפגישה במשרדי החברה. מבחינת הבוסית שלי, אין שום בעיה שאמשיך באותה מתכונת של עבודה גם אחרי המעבר לחו"ל ואת הפגישות נקיים בסקייפ. מה המשמעות מבחינת המס?
את תמשיכי לשלם מס כשכירה תושבת ישראל עד שתפסיקי להיחשב כתושבת ישראל...
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד ורו"ח אבידור לפיד
055-4532967
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

דיווח על חשבונות בנקים, העברות כספים והשלכות מס בקשר למתנות זו שאלה מורכבת ומעניינת אנסה לענות בכמה רבדים: 1. אין מס מתנות בישראל כאשר מקבל המתנה הוא תושב ישראל. 2. קיבלתם מתנה תתעדו את המתנה בהסכם....
המשך תשובה