אני מועסקת כיום כשכירה בחברה בקפריסין , בסופי שבוע חוזרת לארץ למשפחה. תשלום המס בקפריסין הינו 20% , ידוע לי שאין אמנת מס בין ישראל לקפריסין , האם אני אמורה לשלם בארץ את ההפרש לבין התשלום המס השולי . וכנל לגבי בטוח לאומי ? , איך אני מבצעת את התשלום למס הכנסה, צריכה לפתוח תיק? לשלם מקדמות חודשיות ?
כן את אמורה לשלם הפרש המס וכן דמי ביטוח לאומי כל עוד תחשבי כתושבת ישראל...
מומלץ לקבל ייעוץ בנדון בכדי לחסוך במס ובביטוח לאומי.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד ורו"ח אבידור לפיד
055-4532967
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

אם יחיד שב לישראל לאחר 6 שנים מלאות וחזר בשנה השביעית הוא עשוי להיות מוגדר כתושב חוזר. ראשית יש לשים לב שההגדרה במס הכנסה שונה ממשרד העלייה והקליטה שם נחשבים לתושבים חוזרים החל מ-5 שנים. השלבים ב...
המשך תשובה