יש ברשותי הון של כ400 אלף שח בחשבון הבנק שחלקם ממקורות לא ידועים. כרגע אני שכיר וכך גם תמיד הייתי, אבל עכשיו אני רוצה להפוך להיות עצמאי, האם כשפותחים תיק כעוסק מורשה צריך להוכיח בהצהרת הון מהיכן הכספים שיש ברשותי?
בד"כ לא וזה גם תלוי בנסיבות.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד ורו"ח אבידור לפיד
055-4532967
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

הטבות המס לתושבים חוזרים. עולות במקרה שלך כמה שאלות 1. מתי עזבת את ישראל ולאחר כמה שנים - כדי לוודא שאתה באמת עשר שנים צריך ללכת ולהוציא תדפיס מרשות האוכלוסין ולוודא בהתאם להגדרת "יום" בפקודה שאכן ה...
המשך תשובה