אם אני פותחת חשבון בנק בחו"ל לעסקים שאני עושה בחו"ל, אני צריכה לדווח לרשות המס בארץ שאני מקבלת לשם רווחים מסוימים? תושבת ישראל וטסה רק פעם בשנה בחו"ל ומשתמשת בחשבון הזה.
לא קיימת חובת דיווח על נכס בחו"ל (לרבות חשבון בנק) אשר אינו עולה על שווי בסך 1,883 אלפי ש"ח, אולם יש לדווח על כל הכנסה מהנכס/חשבון בנק.
כמובן שכל ההכנסות/הרווחים מחו"ל חייבים להיות מדווחים בישראל ולא משנה אם יופקדו בחשבון בישראל או בחו"ל.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד ורו"ח אבידור לפיד
055-4532967
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום, אני חייב לציין שלפי נסיבות העניין אני לא בטוח כלל שצריך לבצע הליך של גילוי מרצון. לחוזרים לישראל לאחר תקופה כה ארוכה העולה על 10 שנים יש זכויות של פטור ממס ודיווח. חשוב שכולם יכירו שכל החוזרים ...
המשך תשובה