שלום, אני פרילנס ועובד עצמאית מול לקוחות מכל העולם בזמן שאני מטייל בין מדינות שונות. האם יש מדינות שבהן איאלץ לשלם מס כיוון ששהיתי שם בזמן יצירת ההכנסה? (אונליין) אינני מתכנן להיות בארץ בשנים הקרובות ואני בתהליכי ניתוק תושבות. אודה לתשובה מפורטת ככל הניתן
בשל היקף ומגבלת הפורום, לא ניתן להשיב לשאלה זו.
מומלץ מאוד לפנות לייעוץ בנדון (גם בשל מורכבות העניין...)
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד ורו"ח אבידור לפיד
055-4532967
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שנתיים לא מהווה תקופה המספיקה לנתק תושבות אלא 4 שנות מס ולכן אתה חייב לתכנן את המעבר והשלכותיו. ככל ואתה עובר לתקופה הפוחתת מ-4 שנים אין סיבה לנתק תושבות לא בביטוח לאומי ולא במס הכנסה - חבל שתאבד זכ...
המשך תשובה