שלום רב, בעבודה הציעו לי לעשות רילוקיישן 3-5 שנים. לאישתי יש תעודת זהות כתומה וויזה 5א. השאלות 1. האם היא תוכל לבוא איתי בתקופה של רילוקיישן לבקר בארץ. 2. האם אחרי 5 שנים נוכל לחזור לישראל והיא תוכל לבוא איתי או שהיא תצתרך לחזור למדינה שלה ולהתחיל עם כל הפרוצדורות מחדש (הוצאות ויזת כניסה וכו'). תודה מראש.
מומחיותי במסים.
עליך לפנות לעו"ד המומחה בהגירה (ויזות).
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד ורו"ח אבידור לפיד
055-4532967
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

בסופו של דבר יש לך חשיפת גבוהה מאוד. עליך לנתק תושבות ככל ואתה מעוניין שלא לשלם מס בגין עבודתך בחו"ל - עצם המשך התשלום לביטוח לאומי מראה לביטוח לאומי וכן למס הכנסה שאתה ממשיך לצרוך שירותים ציבוריים -...
המשך תשובה