שלום רב, בעבודה הציעו לי לעשות רילוקיישן 3-5 שנים. לאישתי יש תעודת זהות כתומה וויזה 5א. השאלות 1. האם היא תוכל לבוא איתי בתקופה של רילוקיישן לבקר בארץ. 2. האם אחרי 5 שנים נוכל לחזור לישראל והיא תוכל לבוא איתי או שהיא תצתרך לחזור למדינה שלה ולהתחיל עם כל הפרוצדורות מחדש (הוצאות ויזת כניסה וכו'). תודה מראש.
מומחיותי במסים.
עליך לפנות לעו"ד המומחה בהגירה (ויזות).
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד ורו"ח אבידור לפיד
055-4532967
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

הטבות המס לתושבים חוזרים. עולות במקרה שלך כמה שאלות 1. מתי עזבת את ישראל ולאחר כמה שנים - כדי לוודא שאתה באמת עשר שנים צריך ללכת ולהוציא תדפיס מרשות האוכלוסין ולוודא בהתאם להגדרת "יום" בפקודה שאכן ה...
המשך תשובה