שלום. אני ומשפחתי עושים רילוקיישן להולנד בעוד כחצי שנה. יש ברשותי נכס מקרקעין מניב שאני מקבל ממנו דמי שכירות. הרילוקיישן הוא כרגע ל-7 שנים ואני לא מעונין למכור את הנכס אלא להמשיך להרוויח ממנו. האם אצטרך לדווח לרשויות בהולנד? או שהנכס הישראלי ממוסה באופן ישראלי ואין קשר לכך שאהיה תושב חו"ל?
כתושב הולנד, תהיה חייב בדיווח על כל ההכנסות הכלל עולמיות, לרבות הכנסות מדמי שכירות בישראל.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד ורו"ח אבידור לפיד
055-4532967
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

ככל ואת מקבלת פנסיה ממעסיק ישראלי מנוכה דמי הביטוח הלאומי במקור. אין צורך לשלם מס/דמי ביטוח לאומי נוסף. מכיוון שהגעת לגיל מתקדם של פרישה לא ישללו ממך את זכויותיך מוזמנת לפנות לכל שאלה...
המשך תשובה