שלום, אמי נפטרה לפני זמן לא רב ובזמן מעבר על מסמכים שלה, התברר שיש לה חשבון בנק באירופה ובו סכום כסף רב. (שאותו קיבלה בירושה כשאביהה נפטר לפני שנים רבות) ברצוני להעביר את הכסף לארץ (התברר לי שהיא הודיעה לבנק בעבר על זה שאני בנה ויש לי אפשרות לעשות זאת) האם ולמי אני צריך להודיע? בנוסף, אני תושב חוזר ותיק, כך שלפי מיטב הבנתי איני צריך לדווח על העברת כספים מחו"ל 10 שנים מאז חזרתי.. האם זה משנה את המצב? (לא גרתי באותה מדינה בה נמצא כעת הכסף) תודה מראש.
האם האמא תושבת ישראל/חוץ ? האם אביה תושבת ישראל/תושב חוץ ?
מתי חזרת ארצה ?
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד ורו"ח אבידור לפיד
055-4532967
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום, אני חייב לציין שלפי נסיבות העניין אני לא בטוח כלל שצריך לבצע הליך של גילוי מרצון. לחוזרים לישראל לאחר תקופה כה ארוכה העולה על 10 שנים יש זכויות של פטור ממס ודיווח. חשוב שכולם יכירו שכל החוזרים ...
המשך תשובה