שלום, 1. האם אדם שתושבותו נותקה וחזר לארץ מארה״ב לקראת סוף שנת המס יכול לשלם מס בארה״ב עד סוף השנה? 2. האם יש השלכות מיסוי לתושב ישראל בזמן מימוש אופציות כתוצאה ממכירת חברה, על אופציות שניתנו בארה״ב? ועל אופציות שניתנו בארץ אך הבשילו בזמן ניתוק תושבות? 3. האם יש השלכות מיסוי לתושב חו״ל (אזרח ישראל) בזמן מימוש אופציות כתוצאה ממכירת חברה, על אופציות שניתנו בארה״ב? ועל אופציות שניתנו בארץ אך הבשילו בזמן שהיה בארה״ב? תודה!
יש בוודאי השלכות מס על אופציות שנתנו במדינה אחת והבשילו במדינה אחרת...
בשל מגבלת היקף הפורום ומורכבות הסוגיה, לא ניתן להשיב בהרחבה.
מומלץ לקבל ייעוץ פרטני ממומחה בנדון.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד ורו"ח אבידור לפיד
055-4532967
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום עירא, נשאלת השאלה האם רשות המיסים ביקשה ממך דרישה להצהרת הון או שיש עליך חובת דיווח בגלל עסק פעיל או בגלל רמת הכנסה מעל 720 אלף ש"ח. אם לא אינך חייב בדיווח על כך. קיימת חובת דיווח מעל סך של כ-...
המשך תשובה