נגיד זכיתי ב10 מליון דולר בארה"ב בלוטו בתור תושב ואזרח ישראלי. הלוטו בארה"ב מנקה לאזרחים זרים 30 אחוז מס זכיה לפי האתר של הPOWERBALL, אני צריך לשלם עוד 30 אחוז בארץ בנוסף ? במידה ואני חוזר לארץ...
אין כפל מס...
אין צורך לשלם מס נוסף
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד ורו"ח אבידור לפיד
055-4532967
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

במתנה מקרוב אשר מתגורר בחו"ל ומעוניין להעביר כספים לישראל יש ראשית ליידע את הבנק כדי שלא יחסום את העברה. בצורה הכי פשוטה להתקשר לבנק או לפקיד וליידע אותו שאתה צפוי לקבל סכום על סך של___ ש"ח או דולר....
המשך תשובה