נגיד זכיתי ב10 מליון דולר בארה"ב בלוטו בתור תושב ואזרח ישראלי. הלוטו בארה"ב מנקה לאזרחים זרים 30 אחוז מס זכיה לפי האתר של הPOWERBALL, אני צריך לשלם עוד 30 אחוז בארץ בנוסף ? במידה ואני חוזר לארץ...
אין כפל מס...
אין צורך לשלם מס נוסף
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד ורו"ח אבידור לפיד
055-4532967
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

הטבות המס לתושבים חוזרים. עולות במקרה שלך כמה שאלות 1. מתי עזבת את ישראל ולאחר כמה שנים - כדי לוודא שאתה באמת עשר שנים צריך ללכת ולהוציא תדפיס מרשות האוכלוסין ולוודא בהתאם להגדרת "יום" בפקודה שאכן ה...
המשך תשובה