שלום, אזרח אמריקאי שירש דירה (בארץ ישראל) מהוריו אשר אינם תושבי ארה"ב ומכר את הדירה בארץ. ידוע שבארץ הוא אינו חייב במס שבח ממכירת דירה זאת. כמו כן הירושה כללה כספי קופות גמל וכד'. האם חייב במס כלשהו בארה"ב, האם אפשר להעביר את הכסף לארה"ב במזומן ללא דיווח כלשהו?
קיימת חובת דיווח בארה"ב הן על מכירת הדירה והן על כספי קופת גמל.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד ורו"ח אבידור לפיד
055-4532967
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

יש להיוועץ עם רו"ח או עו"ד גרמני בנושא. למיטב ידיעתי יש מס ירושה בגרמניה וגם אם אינך אזרח אבל סבא שלך כן יש תחולה. מציע שתתייעץ. לאחר הייעוץ אוכל לסייע לך בהעברת הכספים והתיעוד. ...
המשך תשובה