שלום, נשלחתי על ידי החברה שלי בארץ לפקח על תהליך ייצור במפעל בסין למשך שישה חודשים. מה זה אומר מבחינת המיסוי?
כאשר מדובר בעובד הנשלח לחו"ל ע"י מעביד ישראלי יש תחולה לתקנות בנדון.
מומלץ לפנות ליועצי המעביד לקבלת הדרכה/ייעוץ בנדון.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד ורו"ח אבידור לפיד
055-4532967
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

ישנן שמועות בלתי פוסקות על הליך גילוי מרצון אשר יתמקד בעולם הקריפטו המשיכו לעקוב. לבנתיים מוזמן להאזין לפודקאסט שלי מס שפתיים על עולם המיסוי https://open.spotify.com/show/5V2GkbFNny7619bK3WBFNn...
המשך תשובה