היי, אני נוסע עם אשתי לרילוקיישן בארה"ב ל-4 שנים, עם אופציה להארכה. לא הבנתי האם אני אמור לנתק את התושבות מישראל או לא, האם אמורים להמשיך לשלם למס הכנסה ולביטוח לאומי? אם לא משלמים לביטוח לאומי, מה ההשלכות? אודה להסבר קצר,
בשל חוסר בעובדות, היקף, ומגבלת הפורום, לא ניתן להשיב...
מומלץ לקבל ייעוץ פרטני ממומחה בתחום.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד ורו"ח אבידור לפיד
055-4532967
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

ככל ואת מקבלת פנסיה ממעסיק ישראלי מנוכה דמי הביטוח הלאומי במקור. אין צורך לשלם מס/דמי ביטוח לאומי נוסף. מכיוון שהגעת לגיל מתקדם של פרישה לא ישללו ממך את זכויותיך מוזמנת לפנות לכל שאלה...
המשך תשובה