שלום, אני מספקת ייעוץ לחברה זרה שאין לה כל פעילות בישראל. הייעוץ נוגע לעניינים שאינם קשורים לישראל. אחד מהדירקטורים של החברה הוא תושב ישראל. האם עלי לגבות מעמ?
בהתחשב בעובדות ואם השליטה והניהול אינם בישראל, אזי הייעוץ חייב בשיעור מס אפס
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד ורו"ח אבידור לפיד
055-4532967
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

בסופו של דבר יש לך חשיפת גבוהה מאוד. עליך לנתק תושבות ככל ואתה מעוניין שלא לשלם מס בגין עבודתך בחו"ל - עצם המשך התשלום לביטוח לאומי מראה לביטוח לאומי וכן למס הכנסה שאתה ממשיך לצרוך שירותים ציבוריים -...
המשך תשובה