שלום, אם אני בעלים של חברה באירופה ואני מנהל את החברה מהארץ. החברה רווחית, פועלת בשוק האירופאי ומשלמת מיסים לפי חוקי המדינה בה ממוקמת. אני לא מושך כספים מהחברה לא באמצעות דיבידנד ולא כשכר - כל הכסף נשאר בחברה ומושקע בהרחבת הפעילות ונצבר כהון עצמי. בעתיד הקרוב אני גם לא צפוי למשוך כספים מהחברה בכל דרך שהיא. האם במקרה המתואר אני נדרש לדווח לרשות המיסים בישראל / אני עלול להדרש לתשלומי מס? תודה
ראה תשובה לשאלתך הקודמת הזהה...
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד ורו"ח אבידור לפיד
055-4532967
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום מיכאל, בעת העברת הכסף מחו"ל עולות מספר שאלות: 1. האם שילמת מס במדינת המקור בה הפקת את ההכנסה והאם אתה מגיש דוחות שם? 2. האם אתה נחשב תושב ישראל והאם ניתקת תושבות. אם ניתקת תושבות והעברת כסף וא...
המשך תשובה