היי, נכנסתי כשותף לחברה קיימת בהולנד, אני מקבל דיווידנדים מהחברה במשך כל רבעון. רציתי לשאול מה לגבי חובות הדיווח והמיסוי - אני עובד כשכיר בישראל וכן יש לי הכנסות משכר דירה. האם אני צריך לשלם מסים ואיפה? להתייחסותך אודה,
1. עליך להודיע לפקיד השומה הקרוב לאיזור מגוריך על היותך בעל מניות בחברה זרה ובהתאם יפתח לך תיק.
2. יש להגיש דו"ח שנתי למס הכנסה כבעל שליטה בחברה זרה, תוך צירוף טופס 150 ונספח ד' (פירוט הכנסות מחו"ל - דיווידנדים).
3. יש לשלם מס מדיבידנד בשיעור 30%.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד ורו"ח אבידור לפיד
055-4532967
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

יש לנתק את התושבות כדי להימנע ממס כפול. אך צריך להבין את המחירים סביב ניתוק התושבות 1. ימיי שהייה נמוכים בישראל במשך 4 שנים. 2. וויתור על זכויות רפואיות וקצבאות עקב ניתוק תושבות בביטוח לאומי. כיום ...
המשך תשובה