אזרח אמריקאי שחי בישראל ולא דיווח לרשויות המס האמריקאיות מאז שעזב את ארה"ב - איך אפשר להסדיר את העניין, והאם דרכונו לא יחודש עקב כך? תודה.
אפשר להסדיר העניין באמצעות הגשת דוחות מס לפי נוהל גילוי מרצון לאזרחים שחיים מחוץ לארה"ב.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד ורו"ח אבידור לפיד
055-4532967
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

אם יחיד שב לישראל לאחר 6 שנים מלאות וחזר בשנה השביעית הוא עשוי להיות מוגדר כתושב חוזר. ראשית יש לשים לב שההגדרה במס הכנסה שונה ממשרד העלייה והקליטה שם נחשבים לתושבים חוזרים החל מ-5 שנים. השלבים ב...
המשך תשובה