שלום רב, אני תושב אוסטרלי וישראלי באותה עת, מעוניין להתחיל השקעות בחברות נדל"ן באוסטרליה...ע"י כספי משקיעים פרטים מישראל-קרובי משפחה וחברים... מה הדרך הנכונה והחוקים לעשות דבר זה ותודה מראש
בשל מורכבות העניין מומלץ לקבל ייעוץ מרו"ח/עו"ד מומחה בנדון הן בישראל והן באוסטרליה
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד ורו"ח אבידור לפיד
055-4532967
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

אכן מגיע לך כתושב חוזר ותיק פטורים אבל זה לא מובן מאליו צריך לבדוק תיק כמו שלך. צריך לבדוק את כמות הימים ששהיית מחוץ לישראל. לבדוק פאוולים בדרך. כשחוזרים יש לנו מסלול ליווי 1. מתחילים במשרד העלייה...
המשך תשובה