שהיתי בחו"ל במשך שנה ועבדתי שם כשכיר שילמתי שם מס הכנסה וביטוח לאומי בתלוש המשכורת. בדקתי ומתברר שאין אמנות עם המדינה בה עבדתי. האם ע"פ החוק יתחשבו בארץ במס הכנסה והביטוח לאומי ששילמתי בחו"ל למרות זאת.
במס הכנסה כן ניתן לקזז תשלומי מס ששולמו בחו"ל במדינה שאינה מדינה אמנה, אולם לא בביטוח לאומי
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד ורו"ח אבידור לפיד
055-4532967
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

אגיד לך בבוטות ובפשטות וארשום את זה בשלבים - סליחה מראש אם תכננת לשלם פחות מיסים אז היית צרכה לנתק תושבות בביטוח לאומי ובמס הכנסה. עכשיו מה הבעיה? שאם ניתקת ועדיין מקבלים את הכסף דרך מעסיק ישראלי אז...
המשך תשובה