שלום, אני אזרח ישראלי בן 64. שבתי לישראל בשנת 2000 לאחר 3 שנות רילוקיישן בארה"ב. יש לי שם חשבון 401K - בערך 170,000$ שאני מעוניין לפדות ולהעביר לחשבון בישראל. קיים גם בארה"ב חשבון עו"ש בן כ- 5,000$ החשבונות לא דווחו בישראל. 1. האם קיים מיסוי על כספי חיסכון כזה? בארה"ב? בישראל? 2. מה התהליך הנכון לביצוע? תודה
כן, קיים מיסוי בעת הפדיון בארה"ב ובישראל, אולם אין כפל מס (זיכוי ממס ששולם בארה"ב בעת דיווח בארץ).
אם לא היו הכנסות מחשבונות אלה במשך השנים, אזי לא היית חייב בדיווח ותשלום מס בארץ.
מומלץ לקבל ייעוץ פרטני בנדון
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד ורו"ח אבידור לפיד
055-4532967
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

הטבות המס לתושבים חוזרים. עולות במקרה שלך כמה שאלות 1. מתי עזבת את ישראל ולאחר כמה שנים - כדי לוודא שאתה באמת עשר שנים צריך ללכת ולהוציא תדפיס מרשות האוכלוסין ולוודא בהתאם להגדרת "יום" בפקודה שאכן ה...
המשך תשובה