שלום רב, הנני בעל גרין קארד ומגיש דו"חות מס בארה"ב ובישראל. שבתי ארצה ובכוונתי לוותר בקרוב על הגרין קארד. האם אהיה מחוייב להגיש דו"חות מס בארה"ב בשנים הבאות בגין הכנסותיי בישראל, ואם כן, עד מתי? תודה רבה.
כעקרון לא תהיה מחוייב בהגשת דוחות מס בארה"ב לאחר ויתורך על הגרין קארד.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד ורו"ח אבידור לפיד
055-4532967
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

יש פה צורך בייעוץ אינטנסיבי. ככל וחיית תקופה ארוכה העולה על 3 שנים יש מקום לטעון שהיית תושב חוץ ואותם הכנסות שהפקת הן הכנסות שהופקו מעבודה ממדינה זרה כך שהכנסה תסווג כהנסה פטורה. צריך להבין את מכלול...
המשך תשובה