שלום, הארוס שלי ואני עומדים בפני רילוקיישן לארצות הברית דרך עבודתו. 1. בהנחה ונעבור לפני החתונה, מהן הזכויות שלי? 2. אם לאחר מספר חודשים נחזור לארץ להתחתן, האם הרשויות בארה״ב יכירו בנו כזוג נשוי לקבלת ויזת נלווה או אישור המאפשר לי לעבוד? 3. אם כן, כמה זמן לוקח התהליך של הוצאת הויזה מרגע החתונה? בתודה מראש, דניאל.
לתשומת ליבך אני מומחה במיסים בלבד.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד ורו"ח אבידור לפיד
055-4532967
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

בסופו של דבר יש לך חשיפת גבוהה מאוד. עליך לנתק תושבות ככל ואתה מעוניין שלא לשלם מס בגין עבודתך בחו"ל - עצם המשך התשלום לביטוח לאומי מראה לביטוח לאומי וכן למס הכנסה שאתה ממשיך לצרוך שירותים ציבוריים -...
המשך תשובה