שלום רב, אימא שלי עובדת 7 שנים, ובקרוב אנחנו אמורים לטוס ולעבור לגור בארה"ב. רציתי לשאול האם מגיע לה פיצויים מהעבודה? או כל זכות אחרת? והאם זה יוכל להיות מועבר לחשבון הבנק החדש שלה בארה"ב?
מומחיותי במיסוי ולא בדיני עבודה.
לפי מיטב ידיעתי מעבר לחו"ל אינו מזכה בפיצויי פיטורין. מומלץ לקבל ייעוץ מעו"ד מומחה בדיני עבודה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד ורו"ח אבידור לפיד
055-4532967
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

יש פה צורך בייעוץ אינטנסיבי. ככל וחיית תקופה ארוכה העולה על 3 שנים יש מקום לטעון שהיית תושב חוץ ואותם הכנסות שהפקת הן הכנסות שהופקו מעבודה ממדינה זרה כך שהכנסה תסווג כהנסה פטורה. צריך להבין את מכלול...
המשך תשובה