עובר להתגורר שנה בטורנטו בקנדה (באמצע מתכנן פעם-פעמיים ביקורים בארה"ב). העסק שלי בארץ וכן הלקוחות. האם אני צריך לדווח בקנדה על ההכנסות בארץ ולשלם מס?
אם תחשב תושב קנדה, אזי תהיה חייב לדווח ולשלם מס על ההכנסות בארץ, כמובן בזיכוי המס שישולם בארץ.
בכל מקרה מומלץ לקבל ייעוץ בנדון.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד ורו"ח אבידור לפיד
055-4532967
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

בהתאם לנתונים שציינת חזרת מארה"ב לישראל לאחר 22 שנים. צריך לדעת מהו מועד החזרה ככל והחזרה הייתה ב10 השנים האחרונות אז יש לך פטור מדיווח על אותם נכסים ואיך חייב במס או בדיווח. כמו כן הכנסות הריבית פט...
המשך תשובה