הי, ירדתי מהארץ לפני כ-10 שנים ויש ברשותי קרן פנסיה שאינה פעילה ללא הפקדות מ2005. האם יש דרך למשוך את הכספים ללא תשלום מס ? האם יש צורך בויתור על אזרחות ? תודה
בנסיבות מסוימות אפשר (מחלה בעיקר...). בל נשכח שמדובר בחסכון לפנסיה, אשר אתה ומעסיקך נהנו מהטבת מס בעת הפקדתו...
אין קשר לויתור על אזרחות.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד ורו"ח אבידור לפיד
055-4532967
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

אכן מגיע לך כתושב חוזר ותיק פטורים אבל זה לא מובן מאליו צריך לבדוק תיק כמו שלך. צריך לבדוק את כמות הימים ששהיית מחוץ לישראל. לבדוק פאוולים בדרך. כשחוזרים יש לנו מסלול ליווי 1. מתחילים במשרד העלייה...
המשך תשובה