שלום, אנחנו גרים בארה״ב מעל שנתיים ובשנה האחרונה קיבלנו הטבות מס מאחר וקיבלנו מעמד תושב. במידה ונחליט לעבור מדינה בארה״ב- האם נשמר לנו מעמד זה בכל הנוגע לתשלום מס? תודה
אני מומחה במיסוי בארץ ובמס פדרלי בארה"ב.
עליך לקבל ייעוץ מרו"ח שבקיא במיסוי מדינתי.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד ורו"ח אבידור לפיד
055-4532967
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

בהתאם לנתונים שציינת חזרת מארה"ב לישראל לאחר 22 שנים. צריך לדעת מהו מועד החזרה ככל והחזרה הייתה ב10 השנים האחרונות אז יש לך פטור מדיווח על אותם נכסים ואיך חייב במס או בדיווח. כמו כן הכנסות הריבית פט...
המשך תשובה