שלום רב, בעלי מקבל תלוש משכורת בחו"ל ובארץ, אנו מחויבים בהגשת דוח אישי בארץ ולצורך כך רציתי לדעת אם עליי לרשום כניכוי במשכורת הן את המס הפדרלי והן את מס המדינה . רב תודות
אני מבין שכוונתך לארה"ב...
כן ניתן לנכות הן המס הפדרלי והן המס המדינתי.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד ורו"ח אבידור לפיד
055-4532967
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

אכן מגיע לך כתושב חוזר ותיק פטורים אבל זה לא מובן מאליו צריך לבדוק תיק כמו שלך. צריך לבדוק את כמות הימים ששהיית מחוץ לישראל. לבדוק פאוולים בדרך. כשחוזרים יש לנו מסלול ליווי 1. מתחילים במשרד העלייה...
המשך תשובה