אזרח ישראל ותושב ישראל, שעובד במדינה זרה שיש לה אמנת מס עם ישראל. הכללים ברורים כביכול, שאלת התושבות היא העיקר, אבל, בסוף האמנה כתוב, מבחני התושבות לעניין המס, ואם לא ניתן להכריע, יהיו המבחנים שמפורטים. ואז אם האדם הוא אזרח של שתי המדינות גם יחד...הכל פתוח. שאלתי אם הכל פתוח, לדיון בין שתי המדינות, זה אומר שכל מה שפורט אינו רלוונטי? לגבי שאלת התושבות? מי יקבע איפה ישלם המס? המצב הזה בו האדם אזרח של שתי המדינות מסבך את העניין או מקל?
בשל מגבלת והיקף הפורום אני משיבים לשאלות מעשיות ולא תיאורטיות רחבות.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד ורו"ח אבידור לפיד
055-4532967
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

הטבות המס לתושבים חוזרים. עולות במקרה שלך כמה שאלות 1. מתי עזבת את ישראל ולאחר כמה שנים - כדי לוודא שאתה באמת עשר שנים צריך ללכת ולהוציא תדפיס מרשות האוכלוסין ולוודא בהתאם להגדרת "יום" בפקודה שאכן ה...
המשך תשובה