אני (פרטי1) מחזיק חברה ישראל1 שמחזיקה ישראל2 (בשותפות עם עוד פרטי2)והיא מחזיקה רומניה1 רומניה1 מחלקד דיוידנד (כנראה משלמת במקור מס על הדויוידנד) לישראל2. הבנתי ממך שישראל2 ישר תמוסה על הדיוידנד? או שזה קורה רק כשהיא מעבירה הלאה את הדיוידנד לבעלים (ישראל1 או לבעלים פרטי2)?
חיובי, ישראל 2 תחוייב במס בשיעור 25% על הדיבידנד שיתקבל מהחברה הרומנית, ללא קשר לחלוקת דיבידנד לבעלים...
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד ורו"ח אבידור לפיד
055-4532967
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום עירא, נשאלת השאלה האם רשות המיסים ביקשה ממך דרישה להצהרת הון או שיש עליך חובת דיווח בגלל עסק פעיל או בגלל רמת הכנסה מעל 720 אלף ש"ח. אם לא אינך חייב בדיווח על כך. קיימת חובת דיווח מעל סך של כ-...
המשך תשובה