היי אני עומדת לעזוב את ישראל למספר שנים לפחות, ולעבוד בווינה כשכירה עבור חברה זרה. יש בבעלותי דירה בישראל אותה אני משכירה, אמשיך להשכיר גם כשאגור שם. לאיזו מדינה אצטרך לשלם אילו מיסים? תודה רבה
דמי שכירות חודשיים של דירת מגורים בישראל פטורים ממס עד כ- 5,000 ש"ח.
בהקשר להכנסתך כשכירה בווינה תשלמי מס באוסטריה ואם תחשבי כתושבת אוסטריה, אזי מהכנסתך כשכירה לא תשלמי מס בישראל, אולם יהיה יחול עלייך לדווח על הכנסתך מדמי השכירות באוסטריה.
מומלץ לקבל ייעוץ מקומי בוינה בהקשר לחובת הדיווח באוסטריה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד ורו"ח אבידור לפיד
055-4532967
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום מאור, אכן תושב ישראל חייב ובדיווח על כלל הכנסותיו בכל העולם - בישראל אנו נוהגים בשיטה פרסונלית - כלומר בוחנים את מקום התושבות שלנו. אם אתה פותח חברה בחו"ל אתה חייב לבדוק את הפרטים כדלקמן: 1. ...
המשך תשובה