היי, משפחתי ואני שוקלים לבצע רילוקיישן שבו אדרש לוותר על התושבות לצרכי מס. אשתי תבוא איתי אך רוצה לשמור על האופציה לקבל טיפולים רפואיים בארץ. האם ניתן לחלק את חלוקת המס כך שאני אבטל את התושבות ואשלם מס במדינת היעד והיא תבצע את הרילוקיישן איתי אך תישאר תושבת ישראל (כולל לענייני מס על הרווחים שלה בלבד)?
ניתן בתנאים מסוימים...
מומלץ לקבל ייעוץ ממומחה בנדון
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד ורו"ח אבידור לפיד
055-4532967
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

אם יחיד שב לישראל לאחר 6 שנים מלאות וחזר בשנה השביעית הוא עשוי להיות מוגדר כתושב חוזר. ראשית יש לשים לב שההגדרה במס הכנסה שונה ממשרד העלייה והקליטה שם נחשבים לתושבים חוזרים החל מ-5 שנים. השלבים ב...
המשך תשובה