שלוםרב, בני נשוי לאזרחית אמריקאית שלה יש בנוסף אזרחות ישראלית. הזוג גר בארצות הברית כ 3 שנים ועובדים שם,אין בבעלותם דירה וגרים בשכירות . בני בן 32 ( שרת בצבא )מעוניין לרכוש דירה בארץ. השאלות: 1. האם זכאי לפטור ממס רכישה,ואילו מסמכים נדרש להמציא ומאיזה גורם. 2. אני מבקשת לבצע עבורו את ההליך, מה התהליך הנדרש. 3.האם חלים עליו חוקים ומגבלות בגלל שגר בחו"ל? תודה ענת גל
כן. הוא זכאי כמו כל תושב ישראל לפטור ברכישת דירה יחידה ובתנאי שימציא אישור מרשויות המס בארה"ב (IRS) שאין בבעלותו דירה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד ורו"ח אבידור לפיד
055-4532967
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

אכן מגיע לך כתושב חוזר ותיק פטורים אבל זה לא מובן מאליו צריך לבדוק תיק כמו שלך. צריך לבדוק את כמות הימים ששהיית מחוץ לישראל. לבדוק פאוולים בדרך. כשחוזרים יש לנו מסלול ליווי 1. מתחילים במשרד העלייה...
המשך תשובה