שלום רב, אשמח לתשובות לשאלותי הבאות: 1. כיצד שכירה, תושבת ישראל, המקבלת ריבית מהלוואה, אשר סיפקה לחברה יזמית בתחום הנדל"ן בחו"ל (מדינה בעלת אמנת מס עם ישראל), מצהירה בארץ על ההכנסה מהרבית? יש לציין כי מדובר בהכנסה נוספת יחידה, מלבד המשכורת החודשית, המשולמת בארץ. 2. מה גובה המס (אם בכלל) אשר נדרש לשלם על הכנסה הנ"ל בארץ? 3. האם ניתן לקזז מס אשר שולם על ההכנסה הנ"ל בחו"ל ואם כן, כיצד מתבצע ההליך? תודה ויום טוב, ברכה
1. לקבל טופס המפרט הריבית ששולמה והמס שנוכה, אם נוכה מס.
2. 25%/שיעור מס שולי, תלוי בנסיבות...
3. כן, ניתן לקיזוז בעת הגשת דו"ח למס הכנסה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד ורו"ח אבידור לפיד
055-4532967
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום מיכאל, בעת העברת הכסף מחו"ל עולות מספר שאלות: 1. האם שילמת מס במדינת המקור בה הפקת את ההכנסה והאם אתה מגיש דוחות שם? 2. האם אתה נחשב תושב ישראל והאם ניתקת תושבות. אם ניתקת תושבות והעברת כסף וא...
המשך תשובה