שלום, אני רוצה לפתוח חברה בחו"ל בבעלות מלאה שלי ולהעביר את הרווחים בצורת משכורת. מעבר לתיאום המס השנתי, האם אני חייב בדיווח נוסף? תודה
כן, פתיחת תיק עבורך במס הכנסה בישראל עבורך כבעל שליטה בחברה ואם החברה מנוהלת על ידך מישראל, אזי גם לה יש לפתוח תיק במס הכנסה בישראל.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד ורו"ח אבידור לפיד
055-4532967
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

ככל ואתה פועל לניתוק תושבות אז אתה בהחלט יכול לטעון שאינך חייב בדיווח. ככל ולא פעלת לניתוק תושבות חזקה שאתה תושב ישראל עד שיעבור הזמן. כאמור הגדרת תושב חוץ - בפשטות מי שאינו תושב ישראל ומי שהשלים 4 ...
המשך תשובה