שלום יש לי חשבון בחול תחת חברת ברוקרים שעומד להיפתח לאחר שאני יעביר אליו כסף, ושביקשתי מהבנק להעביר כסף הם אמרו שאני חייב לשלם % 25 מס זה לא הגיוני אני לא משקיע את הכסף עדין הוא רק עובר לחשבון אחר האם מה שהם מבקשים מוצדק או לא? |
לא. כנראה אי הבנה...
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד ורו"ח אבידור לפיד
055-4532967
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום מיכאל, בעת העברת הכסף מחו"ל עולות מספר שאלות: 1. האם שילמת מס במדינת המקור בה הפקת את ההכנסה והאם אתה מגיש דוחות שם? 2. האם אתה נחשב תושב ישראל והאם ניתקת תושבות. אם ניתקת תושבות והעברת כסף וא...
המשך תשובה