שלום רב אני חיה ועובדת באוסטרליה יותר מ-183 ימים בשנה. כלומר ניתקתי את התושבות שלי מישראל. אני עובדת עבור חברה זרה. מעוניינת לפתוח חשבון בנק שם, האם אצטרך לשלם מס בארץ? תודה רבה
לא תצטרכי לשלם מס בישראל, אם תחשבי כתושבת חוץ (המבחן לתושבות אינו רק כמותי...).
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד ורו"ח אבידור לפיד
055-4532967
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

אכן מגיע לך כתושב חוזר ותיק פטורים אבל זה לא מובן מאליו צריך לבדוק תיק כמו שלך. צריך לבדוק את כמות הימים ששהיית מחוץ לישראל. לבדוק פאוולים בדרך. כשחוזרים יש לנו מסלול ליווי 1. מתחילים במשרד העלייה...
המשך תשובה