אני בעל עסק פרטי ואנחנו רוצים להתרחב גם ליוון (עסקי תיירות) בהקמת סניף של החברה שם נצטרך לשלם מס בישראל, ביוון, בשתיהן? נשמח לשמוע פרטים ותודה מראש.
מומלץ לשקול הקמת חברה זרה להפעלת הפעילות ביוון ולקבל ייעוץ בהתאם.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד ורו"ח אבידור לפיד
055-4532967
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שנתיים לא מהווה תקופה המספיקה לנתק תושבות אלא 4 שנות מס ולכן אתה חייב לתכנן את המעבר והשלכותיו. ככל ואתה עובר לתקופה הפוחתת מ-4 שנים אין סיבה לנתק תושבות לא בביטוח לאומי ולא במס הכנסה - חבל שתאבד זכ...
המשך תשובה