במסגרת עבודתי נשלחתי לבצע עבודה בסיביר. את השכר קיבלתי מהמעסיק בישראל אך בנוסף קיבלתי בונוס גם ממנהלי הפרויקט בחו"ל. האם עלי לדווח בישראל על הבונוס שקיבלתי במזומן? תודה
על עוד שאתה תושב ישראל, עליך לדווח ולשלם מס על כל הכנסותיך, כולל מהבונוס שקבלת במזומן.
כמובן אתה זכאי לקיזוז בגובה המס שישולם, אם ישולם, ברוסיה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד ורו"ח אבידור לפיד
055-4532967
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

ככל וניתקת תושבות והגשת ניתוק תושבות בביטוח לאומי בשלב הראשון ואת מתכננת לנתק במס הכנסה בשלב השני אז אין צורך לדווח משום שתושב חוץ אינו חייב במס ובדיווח על הכנסותיו בניגוד לתושב ישראל. יודגש שיש לבחון...
המשך תשובה