שלום רב, יש לי חשבון בנק בארה"ב, עם יתרת כוללת בסכום לא מהותי של כ- 7 א' $, כמחציתו מופקד בפיקדון נושא ריבית זעומה בשיעור של 0.05% שנתי והיתר בעו"ש (לא נושא ריבית כלל). מאז פתיחת החשבון ועד היום לא משכתי את כספי הפיקדון, כך שלמעשה לא היו לי הכנסות ריבית. האם עלי לדווח לרשויות המס על החשבון? יודגש, כי אין לי ני"ע בחו"ל ואני לא נהנה מדיבידנדים בכלל. תודה רבה על העזרה
קיימת חובת דיווח על נכסי חו"ל (כולל חשבון בנק), אשר שווים עולה על כ- 1,870 אלפי ש"ח או אם קיימות הכנסות פסיביות בנדון.
על כן במקרה שלך אינך חייב בדיווח.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד ורו"ח אבידור לפיד
055-4532967
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

המקרה שלך מורכב. צריך להבין ולחשב את כמות הימים שלך בישראל בהתאם לדו"ח כניסות ויציאות. אינך נחשב כתושב חוזר לפי הוראות הפקודה אולי בביטוח לאומי. חושב שיש פתרונות מתאימים יותר מגילוי מרצון אבל אתה צ...
המשך תשובה