אני בן 70 ומתחילה להשתלם לי פנסיה מארצות הברית. על הפנסיה מנוכה מס בארהב. השאלה שלי היא: האם כשאני בדוח השנתי אדווח על ההכנסה מפנסיה, כל מה שנוכה לי בארצות הברית יחשב כמקדמות בישראל ? או מה שנוכה שם יוריד לי כאן רק כזיכוי ? ואם כן מה דרך החישוב ? תודה רבה
מס ששולם בארה"ב יחשב כזיכוי מהמס הישראלי.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד ורו"ח אבידור לפיד
055-4532967
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

אציין את השלבים להעברת הכספים בצורה חוקית ובטוחה בשל הכנסות ממכירת דירת ירושה. 1. ירושה אינה מהווה עסקה בישראל. נכנסים לנעליים של המוריש ושווי הרכישה זהו השווי שממנו יוצאים בחישוב רווח ההון. 2. יש ל...
המשך תשובה