אני מבקש לדעת האם במותי במקרה שאני מחזיק תעודת סל או etf על המדד בברזיל (ewz) או מדד באירופה (fez) שנסחר בארה"ב יש צורך בתשלום מס ירושה לשלטונות המס בארה"ה? בתודה רבה מראש.
לפי מיטב הבנתי וידיעתי אין צורך בתשלום מס ירושה.
אולם מומלץ לקבל ייעוץ ישירות מיועץ ההשקעות בנדון מה טיבו של נכס זה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד ורו"ח אבידור לפיד
055-4532967
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

במתנה מקרוב אשר מתגורר בחו"ל ומעוניין להעביר כספים לישראל יש ראשית ליידע את הבנק כדי שלא יחסום את העברה. בצורה הכי פשוטה להתקשר לבנק או לפקיד וליידע אותו שאתה צפוי לקבל סכום על סך של___ ש"ח או דולר....
המשך תשובה