שלום רב , רציתי לברר אם אני מפקיד סכום בדולרים בבנק למסחר בצרפת ומשקיע בצורת קלפינג - רווחים קטנים בתקופות קצרות , איך אני ממוסה על הרווחים בארץ ובחו"ל ? מה אני צריך להגיש , כלומר איך מתנהל המיסוי מבחינה תיאוריטית ומה אני אמור לעשות ומה להגיש , והאם יש צורך לפתיחת תיק במס הכנסה ?
כעקרון בהכנסות פסיביות מסוג אלה ממוסים במדינת התושבות (תושבות לצרכי מס).
בהנחה שאתה תושב ישראל, אתה כנראה לא תשלם מס בצרפת ובישראל תשלם מס בשיעור של 25% על הרווחים. אם ינוכה מס בצרפת, תוכל לקזזו מהמס בישראל.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד ורו"ח אבידור לפיד
055-4532967
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שנתיים לא מהווה תקופה המספיקה לנתק תושבות אלא 4 שנות מס ולכן אתה חייב לתכנן את המעבר והשלכותיו. ככל ואתה עובר לתקופה הפוחתת מ-4 שנים אין סיבה לנתק תושבות לא בביטוח לאומי ולא במס הכנסה - חבל שתאבד זכ...
המשך תשובה