שלום אני אזרחית ישראלית, אני מעוניינת להביא 10K אירו במזומן לארץ ולהמיר אותם בשקלים. כיצד עליי לעשות על מנת להתנהל בצורה חוקית מבחינת החזקת סכום גדול במדינת ישראל, המרות מט"ח בשקלים ולהיכנס כסף לבנק? נכון להיום לא מדווחים למכס על סכום שציינתי? תודה רבה!
אכן נכון להיום לא קיימת חובת דיווח למכס בכניסה או ביציאה מהארץ על 10,000 אירו. קיימת חובת דיווח על 50,000 ₪.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד ורו"ח אבידור לפיד
055-4532967
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

ככל ואתה פועל לניתוק תושבות אז אתה בהחלט יכול לטעון שאינך חייב בדיווח. ככל ולא פעלת לניתוק תושבות חזקה שאתה תושב ישראל עד שיעבור הזמן. כאמור הגדרת תושב חוץ - בפשטות מי שאינו תושב ישראל ומי שהשלים 4 ...
המשך תשובה