שלום וברכה, אני מעוניין לפתוח חשבון בנק אמריקאי על מנת שישמש להשקעה בניירות ערך בבורסה. מהם חובות הדיווח עבור חשבון שכזה? האם זה מהלך מומלץ?
קיימת חובת דיווח על נכס בחו"ל , לרבות חשבון בנק, בשווי 1,850,000 ש"ח או יותר.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד ורו"ח אבידור לפיד
055-4532967
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

יש להיוועץ עם רו"ח או עו"ד גרמני בנושא. למיטב ידיעתי יש מס ירושה בגרמניה וגם אם אינך אזרח אבל סבא שלך כן יש תחולה. מציע שתתייעץ. לאחר הייעוץ אוכל לסייע לך בהעברת הכספים והתיעוד. ...
המשך תשובה