אני תושב חוזר משנת 1997 וברשותי חשבון בנק וחשבון מסחר במניות. לאורך התקופה היו לי רווחים וגם הפסדים שלא דווחו למס הכנסה. ברצוני להתחיל לדווח למס הכנסה על החשבונות ולמיטב ידיעתי נוהל גילוי מרצון הסתיים. האם אפשר להתחיל לדווח על רווחים./הפסדים משנת המס הנוכחית? האם מס הכנסה יבקש אסמכתאות על החשבונות משנים קודמות? ובמידה וכן, האם צריף עו"ד לניהול התהליך? תודה
אכן הסתיים נוהל גילוי מרצון ביום 31.12.19.
בוודאי שנדרש להמציא אסמכתאות משנים קודמות.
בקרוב יפורסם נוהל חדש.
בכל מקרה מוטב לקבל ייעוץ ממומחה בנדון.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד ורו"ח אבידור לפיד
055-4532967
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

דיווח על מכירת דירה בחו"ל - שלום רב ראובן העברות כספים הללו לא מחויבות במס. לעומת זאת ככל ותפיק הכנסה מדמי שכירות הן תהיינה חייבות בשיעור מס של 15% בישראל בכפוף להוראות האמנה. אם תמכור את הנכס עליך...
המשך תשובה