אני עובד במשרה מלאה בחברה ישראלית , עקב בקשתי לרילוקיישן לאירופה , החברה הסכימה ושלחה אותי . יש לציין שאני בעל דרכון ישראלי. החברה משלמת לי שכר בארץ ואני בנתיים כביכול עובד מרחוק . כל עניין הוצאת הויזה לכאורה בטיפול וכרגע אני ללא ויזה , רק עם ויזת תייר . הבעיה שאני לא עומד בתנאי ה90 יום ב180 יום הנהוג באיחוד , ואת החברה שלי בארץ זה לא ממש מדאיג . השאלה שלי היא מה קורה במקרה ואני נתפס בגבול בגין שהות יתר - מה החלק שלי בעבירה ומה החלק של החברה?
אני מומחה במסים בלבד.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד ורו"ח אבידור לפיד
055-4532967
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום מאור, אכן תושב ישראל חייב ובדיווח על כלל הכנסותיו בכל העולם - בישראל אנו נוהגים בשיטה פרסונלית - כלומר בוחנים את מקום התושבות שלנו. אם אתה פותח חברה בחו"ל אתה חייב לבדוק את הפרטים כדלקמן: 1. ...
המשך תשובה