אני עובד במשרה מלאה בחברה ישראלית , עקב בקשתי לרילוקיישן לאירופה , החברה הסכימה ושלחה אותי . יש לציין שאני בעל דרכון ישראלי. החברה משלמת לי שכר בארץ ואני בנתיים כביכול עובד מרחוק . כל עניין הוצאת הויזה לכאורה בטיפול וכרגע אני ללא ויזה , רק עם ויזת תייר . הבעיה שאני לא עומד בתנאי ה90 יום ב180 יום הנהוג באיחוד , ואת החברה שלי בארץ זה לא ממש מדאיג . השאלה שלי היא מה קורה במקרה ואני נתפס בגבול בגין שהות יתר - מה החלק שלי בעבירה ומה החלק של החברה?
אני מומחה במסים בלבד.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד ורו"ח אבידור לפיד
055-4532967
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

יש להיוועץ עם רו"ח או עו"ד גרמני בנושא. למיטב ידיעתי יש מס ירושה בגרמניה וגם אם אינך אזרח אבל סבא שלך כן יש תחולה. מציע שתתייעץ. לאחר הייעוץ אוכל לסייע לך בהעברת הכספים והתיעוד. ...
המשך תשובה