שלום, האם הגעה של קרן השתלמות לוותק של 6 שנים בעת רילושקיין בארה"ב נחשבת לאירוע מס? חשוב לי להבין האם גם אם לא מבצעים משיכה עדיין אני חייבת במס
אין חבות במס בעת משיכה לאחר 6 שנות וותק ובוודאי שאין חבות במס אם לא מושכים את הכסף.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד ורו"ח אבידור לפיד
055-4532967
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

אם יחיד שב לישראל לאחר 6 שנים מלאות וחזר בשנה השביעית הוא עשוי להיות מוגדר כתושב חוזר. ראשית יש לשים לב שההגדרה במס הכנסה שונה ממשרד העלייה והקליטה שם נחשבים לתושבים חוזרים החל מ-5 שנים. השלבים ב...
המשך תשובה